به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری در این هفته میزبانی نمایشگاه " سیناپس " که به نمایش آثار " افسانه غفوری " اختصاص دارد خواهد بود. در این نمایشگاه 34 اثر از این هنرمند جوان روی دیوار خواهد رفت. این آثار با رنگ روغن خلق شده و تصویری خیالی که مبتنی بر واقعیت‌های درونی انسان است را به تصویر خواهد کشید.

در استیمنت این نمایشگاه آمده است: طبق یافته های فیزیک نوین، جهان شبکه ای در هم تنیده از ارتباطات در حال تغییر است. جهان ترکیبی از انواع دوگانگی هاست و این دوگانگی ها هستند که واقعیت را می سازند؛ به این معنا که انتخاب ما بین دوگانگی ها واقعیت را شکل می دهد. ما در ارتباطات و اتصالات با دنیای اطرافمان انتخاب می کنیم که چه نوع رابطه ای با دنیای خارج از خود داشته باشیم. با نگاه به سلول ها که کوچک ترین واحد زنده ی طبیعت هستند؛ این شبکه ی ارتباطی کاملا مشهود است. سیناپس محل اتصال سلول های عصبی است. ارتباط سلول های عصبی در این فضا شکل می گیرد و باعث هماهنگی بدن آدمی می شود. وقتی وجود چنین ارتباطی در این ابعاد، زیربنای حیات ما انسان هاست؛ پس تامل در ارتباطات انسان ها با هم، با موجودات و فضای اطرافشان و در کل با عالم هستی می تواند کلید شناخت و معنا بخشیدن به زندگی باشد. حاصل این تامل، مجموعه ای به نام سیناپس است که در برابر خود می بینید. در این مجموعه با استفاده از فرم های ساده شده ی بدن انسان و بافت های مشبک و رشته ای سعی در بیان حسی منحصر بفرد در اتصال با دنیای اطراف را داشته ام. با وجود این که هر یک از تابلوها داستان جدایی دارند اما در یک نقطه مشترکند؛ در ارتباطات و اتصالاتشان. به کمک این اتصالات انرژی می گیریم و یا انرژی می دهیم و در نهایت این افکار و احساسات ماست که نوع این اتصالات را مشخص می کند.

این نمایشگاه از 21 مهرماه تا 27 مهرماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.