به گزارش هنرآنلاین، طی مراسمی که روز شنبه ۱۸ فروردین‌ در دفتر کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد، از خدمات فرزان دلفانی به عنوان سرپرست شورای نظارت و ارزیابی قدردانی و معارفه میثم جمالی به عنوان رئیس جدید شورا، انجام گرفت.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی میثم جمالی را به عنوان «رئیس اداره نظارت و ارزیابی هنرهای نمایشی» منصوب کرد.

در متن حکم مدیر کل هنرهای نمایشی خطاب به میثم جمالی آمده است: «نظر به تعهد، دانش و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «رییس اداره نظارت و ارزیابی هنرهای نمایشی» منصوب می‌نمایم. امیدوارم با استفاده از همکاری و مشارکت هنرمندان و تعامل سازنده اداره‌کل هنرهای نمایشی و کلیه ذی‌نفعان در سایه پروردگار متعال در این مسئولیت ارزنده و مهم، موفق بوده و در طول مدت همکاری، با حضور مستمر و بهره‌گیری از توان کارشناسان محترم شورا در این مسیر، کوشا و پیروز باشید.»

میثم جمالی متولد ۱۳۶۳ است. وی دارای مدرک کارشناسی تئاتر و ارشد کارگردانی است. از سوابق اجرایی جمالی می‌توان به دستیاری و ریاست دفتر مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری شورای نمایش خانگی سازمان سینمایی، مسؤولیت صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی در حوزه نمایش خانگی، عضویت در شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان قزوین از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷، مسؤولیت امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مسؤولیت امور نمایشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مدیریت اجرایی دهمین دوره جشنواره سراسری ادبیات نمایشی رضوی سال ۱۳۹۴ و ... اشاره کرد. همچنین وی در تهیه و تولید ۲۸ فیلم (کوتاه، بلند و مستند) و تئاتر همکاری داشته است. از دیگر حوزه‌های فعالیت هنری میثم جمالی می‌توان از بازیگری و طراحی صحنه بیش از ۱۵ تئاتر و اثر سینمایی(کوتاه، مستند و بلند) نام برد.

در پایان این مراسم از خدمات فرزان دلفانی در مدت هفت ماه همکاری ایشان به عنوان سرپرست شورای نظارت و ارزیابی قدردانی و با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان مشاور هنری اداره‌کل منصوب شد.