به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  کردپرس ، محسن عزتی فعال فرهنگی و روزنامه نگار کرمانشاهی مجموعه داستانی از نویسندگان کرمانشاهی را با عنوان "بیمارستانی برای عروسک های گلنوش" در نشر دیباچه کرمانشاه و با حمایت حوزه هنری استان، در ۱۵۲ صفحه و ۱۱۰۰ نسخه منتشر کرد.

این کتاب مشتمل بر ۱۸ داستان کوتاه از نویسندگان کرمانشاهی است که عنوان آن برگرفته از یکی از داستان های کتاب نوشته مرتضی حاتمی است.

محسن عزتی، متولد ۱۳۵۴ و دبیر سرویس فرهنگ و ادب هفته نامه غرب(چاپ کرمانشاه) و کارشناس آفرینش های ادبی حوزه  هنری استان کرمانشاه است. پیش‌تر با حمایت و پی گیری و تلاش نامبرده و تعدادی از شاعران کرمانشاهی،مجموعه شعر شاعران استان کرمانشاه با عنوان "شهر باروت و باران" در سال 84 منتشر و توزیع شده است.

این مجموعه داستان با نظارت فنی مدیر انتشارات دیباچه سعید شرافتی زنگنه و با طراحی و گرافیک مریم میرزایی با کیفیتی مناسب و طرح جلدی زیبا در قطع وزیری منتشر شده است.

عنوان و امور خوشنویسی کتاب توسط هنرمند نام آشنا استاد عبدالله جواری کرمانشاهی رییس انجمن خوش نویسان استان کرمانشاه کتابت و نوشته شده است.

داستان هایی از سیدابراهیم پیره، منیره عزتی، مهرناز پیمانی، ناهید قادری، امیرحسین محمدی،محسن میرزایی، شمسی وفایی، رقیه فرمانی، محمد سمیعی و... در این مجموعه انتخاب و منتشر شده است.

محسن عزتی در عرصه روزنامه نگاری و فعالیت های فرهنگی و ادبی و هنری، بزرگداشت های ادبی و رونمایی از آثار ادبی فاخر در شهر کرمانشاه، تلاش هایی مؤثر داشته و در این عرصه با حمایت اهالی قلم و رسانه اقدامات مناسبی انجام داده است. 

این کتاب می تواند بخشی از قابلیت های ادبیات داستانی را به مخاطبان و علاقه مندان به ادبیات داستانی کرمانشاه نشان و فرصتی برای تأمل در داستان های کوتاه این مجموعه به خوانندگان ارائه دهد.

کتاب "بیمارستانی برای عروسک های گلنوش" منبع خوبی برای محققان و دنبال کنندگان ادبیات داستانی استان کرمانشاه به شمار می رود و می تواند به برخی از سؤالات علاقه مندان پاسخ دهد.

نشر دیباچه با حمایت حوزه هنری استان کرمانشاه این کتاب را به قیمت ۶۰۰۰تومان منتشر و توزیع کرده است.