به گزارش هنرآنلاین، عباس سروری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مقرر شده بود با کمک حوزه هنری کشور کار بازسازی و ساخت سینما پیروزی انجام شود و در  اواخر سال 96 شاهد بهره‌برداری آن باشیم، اظهار کرد: متاسفانه فعلا شرایط حوزه هنری برای این کار فراهم نیست.

وی یادآوری کرد: حتی شرایط را برای ورود بخش خصوصی به بازسازی این سینما فراهم کردیم، اما مورد جدی پیدا نشد. از منابع استان نیز تاکنونی کمکی برای بازسازی سینما پیروزی نشده است.

به گفته این مسئول، سینما پیروزی هم اکنون در وضعیت نامناسبی قرار داد و هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد  و اگر فکری به حال این سینما نشود، حادثه‌ای در آن محدوده اتفاق خواهد افتاد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان خواست به ضرورت بازسازی این سینما توجه کنند، در غیر این صورت خطر ساکنین محدوده این سینما را تهدید می‌کند.

سروری خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که برای سینما پیروزی داریم، احداث مجتمع سینمایی با چند سالن مجزا است که اکنون اعتبار مورد نیاز برای ساخت آن قطعا بیش از 10 میلیارد تومان خواهد بود.

وی معتقد است، در صورت تامین اعتبار می‌توان سینما پیروزی را در مدت 1.5 تا دو سال بازسازی کرد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون چهار سال از تخریب داخل سینما پیروزی برای بازسازی آن می‌گذرد، تصریح کرد: در تمام این چهارسال مشکل این سینما تامین اعتبار بوده، اما فریادرسی نداشته است.