به گزارش هنرآنلاین،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ با حضور مدیر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و مسئولین شهرستان سرپل ذهاب نمایشگاه پوستر با عنوان "پایان افراط گرایی" در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب در این خصوص اظهار داشت: این نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره پوستر با موضوع پایان افراط گرایی در شهر پاریس فرانسه است که آثار متعددی از طراحان کشورهای مصر، ترکیه، فرانسه و ایران شرکت داشتند.

 مهدی بساطی گفت: پیش از این نمایشگاهی از این آثار در نگارخانه کلهر کرمانشاه در آذرماه سال جاری همزمان با شهرهای پاریس، قاهره، فلورانس، استانبول و تبریز برپا شد. 

 وی خاطر نشان شد: بیش از ٥ هزار پوستر از طراحان مطرح جهان به این جشنواره ارسال شد که هم اکنون ١٠٠ اثر از این تعداد در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: به منظور اشاعه فرهنگ دوری از افراط گرایی خصوصا در بین جوانان برآن شدیم تا نمایشگاهی از این آثار را برگزار کنیم.

گفتنی است؛  نمایشگاه مذکور از تاریخ ١٣ لغایت ٢٠ بهمن سال جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب جهت بازدید علاقه مندان دایر است.