به گزارش هنرآنلاین، مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: تعزیه استقبال چشمگیر و بی نظیر مردم ولایت مدار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت نیشابور را همراه داشته  است و این شهرستان با داشتن تعزیه خوانان  و مرثیه سرایان مطرح استان و کشور توانسته است مردم را گرد تعزیه جمع کرده و در سوگ ام ابیها حضرت  فاطمه زهرا "س" و اهل بیت ایشان اشک ماتم بریزند.

غلامرضا سلامتی گفت: سوگواره تعزیه فاطمی همزمان با ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا "س" در 23 بهمن ٩٥ از ساعت ١٨ الی ٢٠ بعد ازظهر به مدت ٥ شب در محل هیات فداییان ابوالفضلی واقع در خیابان رحمت "کشتارگاه سابق" نیشابور برای عموم به اجرا در می آید.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم تعزیه با اهتمام گروه صابرین با تعزیه خوانیاستاد حسن وکیلی، رضاتولایی، محمد فروزان، ابوالفضل فتح آبادی، علی قدسی ،مصطفی برزویی، محمدپیرمراد، مهدی نجفی، ابوالفضل انارکی، سیدهادی حسینی، حمیدقدسی، مهدی صابری نیا، یاسین فتح آبادی و علی جلال آبادی برگزار می شود.

سلامتی یادآورشد: مجالس این گروه های تعزیه در خصوص مصائب زندگی و شهادت حضرت فاطمه زهرا "س" است.

این مقام مسوول افزود: خراسان بزرگ از برجسته‌ترین مکان‌هایی است که تعزیه، رابطه‌ای نزدیک با مردم آن دارد و نیشابور با قدمت ترین و تاریخی ترین مرکز تعزیه در خراسان رضوی محسوب می شود.

مسئول هنری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: استقبال شایان وصف مردم نیشابور وظیفه مسئولان را سنگین تر کرده و این شهر نیاز به احداث یک سالن ویژه تعزیه دارد که باید مسئولین شهری اهتمام ویژه در این خصوص داشته باشند.