به گزارش هنرآنلاین، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: در راستای  اجرای عمومی تئاتر در سطح شهرستان نیشابور هنرمندان با ذوق و خوش قریحه تئاتر پایتخت کتاب ایران آثاری در خور شان و فاخر را تولید و عرضه کردند که اقبال عمومی را در پی داشت تا گواه این مدعا باشد که هنر در کشور ونیشابور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش "قطب دیوانه" نیز از این آثار است که به روی صحنه رفت. 

خلیل‌اله عراقی گفت: نمایش "قطب دیوانه" به نویسندگی و کارگردانی مسعود نظری فرد هنرمند جوان نیشابوری  و بازیگری هنرمندان صاحب نام تاتر نیشابور همچون رضامقصودی، مسعود عزیزآبادی،  در نیشابور روی صحنه رفت.

وی به داستان این نمایش اشاره کرد و گفت: نمایش " قطب دیوانه "داستان دو رفیق قدیمی است که درگیر مواد مخدر شده اند و در موقعیتی که تحت تاثیر موادمخدر هستند پرده از راز یک مثلث عشقی برداشته که هرکدام یک ضلع آن هستند. 

عراقی یادآورشد: نمایش " قطب دیوانه " نمایشی است که توسط مسعودنظری فرد که اجرای نمایش های "اشخاص" و "آقای آبی فکر می کند دمپایی شده" را درکارنامه خود دارد، در پایتخت کتاب  ایران در شهر نیشابور روی صحنه رفته است.

معاون  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش "قطب دیوانه" از 28 دی الی ٣بهمن از ساعت ١٨ بعد از ظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم  هنرمندان  ومردم فرهیخته و هنر دوست نیشابوری روی صحنه است.