به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، عصر روز یکشنبه ۱۲ آذرماه پوستر چهاردهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز با حضور  دبیر جشنواره، معاون فرماندار سقز، اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی سقز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین و هنرمندان تئاتر در مجتمع فرهنگی ارشاد سقز رونمایی شد.

در ابتدای مراسم علیرضا اسماعیلی دبیر جشنواره گفت: طراحی پوستر در هر جشنواره ای یکی از امور دشوار و زمان بر است که در این دوره از جشنواره سعی کردیم نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم.

اسماعیلی در ادامه افزود: در این دوره جهت طراحی پوستر فراخوانی تنظیم شد و طبق آن طرح های ارسالی توسط یک هیئت سه نفره متشکل از هیوا حاج محمدی، محمودرضا وکیلی و اردشیر سعیدی از هنرمندان حوزه تجسمی سقز مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت که از میان آن ها طرح شیلان هوشیاری از هنرمندان سنندجی انتخاب و بعد از اعمال تغییرات به عنوان پوستر این دوره از جشنواره انتخاب شد.

این هنرمند تئاتر در پایان گفت: امیدوارم پوستر جشنواره نظر اهالی تئاتر و دوستان رسانه های جمعی را جلب کند.

در پایان این مراسم دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوردی نیز افتتاح شد.

چهاردهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و به دبیری علیرضا اسماعیلی ۱۶ تا ۱۹ آذرماه جاری در سقز برگزار می شود.