به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سقز از احداث سینما در این شهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در فضایی به مساحت ٨٠٠متر مربع خبر داد.

امیر زارع زاده در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  از حمایت٥٠٠میلیون ریالی شورای اسلامی و شهرداری سقز از چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی  خبر داد و گفت:دور پنجم شورای اسلامی شهر سقز با تمرکز بر حمایت از رویدادهای موثر فرهنگی، هنری در فضای رفاهی پارک ساحلی این شهر در حال احداث سینما در متراژ ٨٠٠ متر مربع در طبقه سوم پل طبقاتی این پارک است و انتظار می رود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تجهیز این فضای فرهنگی نهایت حمایت را معمول دارد.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز با قدردانی از تلاش شبانه روزی دبیر این رویداد کلان هنری، افزود: شورا و شهرداری سقز مصمم است اردیبهشت٩٧نسبت به برگزاری مجدد جشنواره تئاتر شهروند و تجربه سومین دوره آن مصادف با سال‌روز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان اقدام کند.

گفتنی است؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر سقز،حرکت موثر این شورا و شهرداری سقز را ستود.