به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مسوول برگزاری نشست‌های انجمن ادبی فایز دشتی با اشاره به برگزاری نشست این هفته گفت: در این نشست زهرا کارگر داستان نویس خورموجی به خوانش چند داستان مینیمال پرداخت که مورد توجه و نقد اعضا قرار گرفت.

فاطمه نوایی لقب افزود: سپس اعظم چمکوری شاعر خورموجی به بیان ویژگی‌ های شعر سپید و نو پرداخته و در رابطه با نوع زبان در این قالب، تصویرسازی در شعر سپید و استفاده از ترکیبات و واژگان امروزی در شعر مطالبی را بیان کرد.

وی ادامه داد: در ادامه مهدی جمالی شاعر شنبه ای ساکن خورموج با تأکید بر صحبت های چمکوری، بر کاربرد آرایه‌های ادبی در شعر و در عین حال، ساده و روان بودن شعر و کاربرد آشنازدایی در کارهای ادبی تأکید نمود.

در ادامه الیاس توپال، ایمان جمشید‌پور، محمد صادق گرامی، حسین بازپیچ، مهدی جمالی، علیرضا گنجی ماهر، کاوه محمودپور، نوید بهزادی‌ خورموجی، رضا رستمی، عبدالنبی حیدری، ایرج ابراهیمی، حسن چاهشوری، اعظم چمکوری، سعیده مردانی، لیلی زارعی، معصومه شیخیانی، شیوا شیرکانی، اعظم حیدری، زهرا کارگر، کوثر سلیمانی، حدیث سلیمانی زاده و فاطمه نوایی لقب به شعرخوانی و داستان خوانی پرداخته و آثارشان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.