به گزارش هنرآنلاین، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور در این شهرستان گفت: با اتمام مهلت ارسال آثار  به دبیرخانه جشنواره دهم، ٨٥ اثر در بخش گروه نوازی و ١٥٠ اثر در بخش تکنوازی مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفت.

رحمت الله یوسف زاده افزود: از مجموع ٢٣٥ اثر، ١٤ اثر در بخش گروه نوازی و ٣٠ اثر در بخش تکنوازی برگزیده شده و به بخش اصلی جشنواره راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه کلیه تمهیدات و زیر ساخت ها به منظور استقبال از هنرمندان و برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ هنری غرب کشور در بروجن پیش بینی و برنامه ریزی شده، افزود: ١٥٠ هنرمند از ١٣ استان، چهاردهم لغایت شانزدهم شهریورماه به مدت ٣ روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

برای دهمین سال متوالی است که جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور با حضور هنرمندانی از استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، کرمان، هرمزگان، بوشهر، همدان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، فارس، آذربایجان غربی و شرقی و چهارمحال و بختیاری و...  به میزبانی شهرستان بروجن برگزار می شود.

شهرستان بروجن با دارا بودن بیش از ١٢٠ هزار نفر جمعیت در فاصله ٦٠ کیلومتری از مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.