به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه "بام ایران" به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی در جهت معرفی فرهنگ، آداب و رسوم منطقه و تقویت بنیان‌های فرهنگی سینمای کشور همراه با طرح تحلیل شاخصه‌های قابل تأمل در حیطه محتوا و شکل به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: بخش‌های داستانی و مستند، ٢ بخش سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه "بام ایران" در چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به محورهای سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه "بام ایران" اشاره و ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ،رفتارهای مردم سرزمین من، تحکیم بنیان خانواده،  آسیب‌های اجتماعی، نماز و نیایش، عفاف و حجاب و  موضوع آزاد از محورهای این جشنواره است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را  ٣٠ بهمن سال جاری عنوان کرد و افزود: زمان برگزاری جشنواره ۱۵ الی ١٧ اسفند سال جاری است و اختتامیه این جشنواره ١٧ اسفند ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از هنرمندان در تالار اندیشه فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار خواهد شد .