سرویس استان های هنرآنلاین: محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با اعلام این مطلب، گفت: هفدهمین جشنواره استانی "تئاتر پسامهر" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را نگاه هنرمندان به شعار سال "اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال" عنوان کرد و ادامه داد: رونق بخشی و تولید آثار نمایشی در استان فارس در قالب رقابت سازنده، نقد آثار تولید شده و تبادل افکار و اندیشه دیگر اهداف این جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا با بیان اینکه هنر تئاتر می‌تواند با انتقال سریع مفاهیم به مخاطب نقش مؤثری در سطح فرهنگ عمومی جامعه ایفا کند، افزود: شهرستان فسا با دارا بودن ظرفیت و پتانسیل موجود در عرصه نمایش و تئاتر و اجرای تئاتر صحنه‌ای و خیابانی حضوری مستمر دارد و برپایی این جشنواره، اجراهای عمومی تئاتر در طول سال توانسته خیل مشتاقان را به هنرهای نمایشی جلب کند.

رحمانی یادآور شد: پس از ارسال فراخوان به سراسر استان پهناور فارس قریب به ٥٠ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که پس از بازخوانی نتایج آن تا پایان خردادماه جاری به گروه‌های نمایشی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هفدهمین جشنواره استانی "تئاتر پسامهر" با حضور آثار پذیرفته‌شده در مرحله بازبینی در شهریورماه سال جاری به مدت ٣ روز با حضور داوران کشوری در شهرستان فسا به اجرا درمی‌آید.

الهه بهرامی