سرویس مد و لباس هنرآنلاین : پیشاهنگ مد، پیشرو ویترین بین‌المللی مد، نوزدهمین جشن خود را برگزار کرد. این برنامه با انتخاب آثار رویایی بیش از 50 طراح لباس جوان و نمایش آنها در مجموعه‌ای از نمایش‌های زنده، به معرفی طراحان در حال ظهور پرداخت.

کتی رابرتز وود به عنوان برگزیده جایزه پیشاهنگ مد بهار- تابستان 2016 معرفی شد و این بدان معنی است که او می‌تواند رسما کار خود را در صنعت مد آغاز کند. کتی رابرتز وود که فارغ‌التحصیل کالج سلطنتی هنر است قبلا در سال 2014 جایزه پشتیبانی بین‌المللی استعدادهای درخشان طراحی را دریافت کرده بود.

مارتین رابرتز، مدیر خلاق جایزه پیشاهنگی گفت: مجموعه فارغ‌التحصیل کتی کارهای برجسته‌ای بود و سزاوار توجه بین‌المللی است. مجموعه جدیدی که او برای جایزه شایستگی آماده کرده، بر اساس آزمایش و تجربه به دست آمده و خلاقیت او را در یک سطح جدید به کار گرفته است.

کارهای این طراح جوان با حمایت کامل این جایزه درهفته مد لندن نمایش داده می‌شود و علاوه بر آن فضای نمایشگاهی مد پیشاهنگی در پاریس را دریافت خواهد کرد.

مجموعه جدید او با برچسب رابرتز وود با تاکید بر روش ساخت و ساز و دستکاری مواد، طبیعت و علم را به عنوان یک منبع الهام ثابت به کار گرفته است.

پیشآهنگ مد لندن به طور انحصاری برای نمایش بهترین استعدادهای پیشگام مد از سراسر جهان تاسیس شده و به خاطر معرفی بهترین استعدادهای طراحی مشهور شده است.

ووگ

انتهای پیام/