طوران طائب طراح لباس با سابقه کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه مد و لباس خبرگزاری هنر ایران درباره حضور خود در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر 90 و 91 گفت: در دوره اول این جشنواره به صورت ابتدایی حضور پیدا کرده بودم و باید صادقانه بگویم بیشتر به خاطر محک زدن کارهایم در این نمایشگاه شرکت کردم.

وی ادامه داد: در دوره دوم جشنواره مد و لباس فجر به دلیل علاقه ام به حرفه طراحی لباس در این نمایشگاه حضور پیدا کردم و امیدوارم در سال های آینده نیز شاهد برگزاری چنین جشنواره هایی از سوی بنیاد ملی مد و لباس باشیم.

این هنرمند در ادامه اضافه کرد: معتقدم برگزاری جشنواره مد و لباس فجر برای طراحان لباس ضروری است.

طائب همچنین افزود: بنیاد ملی مد و لباس لازم است همواره به فعالیت های خود در این زمینه به صورت جدی ادامه دهد و حمایتش را از طراحان لباس دریغ نکند.

وی با بیان اینکه دانشجویان طراحی لباس و دوخت در جشنواره مد و لباس فجر بسیار فعال بودند گفت: به طور کلی دانشجویان طراحی دوخت و لباس بهتر از طراحان لباس در جشنواره فعالیت کردند و با حضور خود روند کار این جشنواره را آسان کردند.

طراح لباس پیشکسوت کشورمان در پایان عنوان کرد: در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر 91 غرفه استان قم عالی عمل کرد و همچنین آثار بافتنی این غرفه در نمایشگاه چشم نوازی می کردند.

انتهای پیام/62