بهمنی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره آخرین وضعیت آماده سازی فیلم گفت: بهزاد عبدی ساخت موسیقی فیلم را به پایان رسانده و قرار است حسین مهدوی صداگذاری و میکس فیلم را به شیوه دالبی ساروند انجام دهد.

سازنده "آن مرد آمد" در مورد دوبله فیلم گفت: برای چند شخصیت اصلی فیلم از جمله بازیگر اصلی زن "لوریت حنینو" قرار است دوبله انجام شود و مدیریت دوبله فیلم را ژرژ پطرسی بر عهد دارد. دوبله برخی از شخصیت‌های فیلم با سایر صداهای گرفته شده در سر صحنه ترکیب خواهد شد و تلاش می کنیم تا فیلم برای حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

کارگردان فیلم "گلوگاه شیطان" در ادامه با انتقاد از وضعیت حال حاضر سینما گفت: روزگار سختی برای ساخت فیلم‌های فرهنگی و ارزشی شده است. دلیل این موضوع نیز این است که فیلم‌های سطحی نفس فیلم‌های فرهنگی را گرفته‌اند. برخی سرمایه گذاری می کنند و سعی دارند سینما را به سمت بی‌هویتی سوق دهند تا فیلم‌هایی که بویی از فرهنگ و اعتقاد نبرده‌اند را بر سینما حاکم کنند. هدف سینما حال حاضر ایران فقط گیشه است و برای ساخت یک فیلم فرهنگی ابر و باد و مه خورشید و فلک باید در کار باشند تا فیلم به نتیجه برسد!

حمید بهمنی در پایان گفت: فیلم "غریبه" مضمونی جنگی دارد و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جولیا به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و تلاش دارد مدارکی که در حین انجام وظیفه در کشورعراق به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از پرده‌های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می‌شود.

فیلم "غریبه" به تهیه‌ کنندگی محمد قهرمانی محصول موسسه فرهنگی هنری شهیدآوینی است و جمشید هاشم‌پور، محمدرضا شریفی‌نیا، لوریت حنینو، فخرالدین صدیق شریف و کورش تهامی بازیگران اصلی این فیلم هستند.