سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت بهنام صفوی امروز 29 فروردین ماه سال جاری در تالار رودکی ملک شهر اصفهان برگزار می‌شود. این خواننده امروز در دو سانس 18 و 21 به اجرای برنامه می‌پردازد. رهبری ارکستر بهنام صفوی به عهده مهدی فردی است و این خواننده پاپ قرار است گلچینی از آثار خود را برای مخاطبان اجرا کند.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های "عشق من باش"، "آرامش" و "فوق‌العاده" توسط اعضای گروه اجرا می‌شود و نام بعضی از قطعات دلتنگتم، دست خودم نیست، کاش خدا منو ببینه، آرامش، چه بی اندازه می خوامت و..... است. در این کنسرت از سازهای گیتار بیس، گیتار الکتریک، درامز، گیتار آکوستیک، ساکسفون، ترومپت، پرکاشن، کیبورد و.... استفاده می شود. ا

میرعلی ماسوریان، نریمان معصوم آبادی، فرزاد قماشچی، حسین شریفی، انوشیروان بهرامی، غلامرضا معرف، مجید قدیانی و..... به عنوان نوازنده حضور دارند.

بهنام صفوی موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد. سپس به فراگیری سازهای کوبه ای پرداخت و اولین آلبومش را با نام "عشق من باش" در سال 1387 روانه بازار موسیقی کرد. ساز تخصصی این خواننده پیانو است و تحصیلات او در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران است.