سرویس موسیقی هنرآنلاین : کنسرت گروه اینک روزهای 15، 16 و 17 مرداد ساعت 20:30 در تالار رودکی به اجرای برنامه می‌پردازد.

تنظیم قطعات به عهده مقداد شاه‌حسینی و حامد فکوری است.

در این کنسرت قطعاتی که اجرا می‌شود شامل مقدمه در آواز بیات اصفهان، قطعه "خورشید را در کوچه صدا کن" ساخته انور ابراهیم با تنظیم فکوری، ساز و آواز در آواز بیات اصفهان با اشعاری از مهدی اخوان‌ثالث، ساز و آواز در آواز بیات اصفهان، تصنیف دشت بیکران به آهنگسازی و تنظیم فکوری با شعری از اخوان‌ثالث، بداهه نوازی در دستگاه نوا، چهارمضراب در دستگاه نوا به آهنگسازی و تنظیم شاه‌حسینی بر اساس ریتمی از فرهاد صفری همراه با آواز بر روی شعری از مولانا جلال‌الدین بلخی، ساز و و آواز در دستگاه نوا و تصنیف دریچه به آهنگسازی و تنظیم شاه‌حسینی با شعری از اخوان‌ثالث است.

فکوری و شاه‌حسینی (تار)، شروین مهاجر(کمانچه)، فرهاد صفری (تمبک و زروان)، پوریا فرجی (سنتور آلتو)، نگار نوراد (ویولنسل) و آرش کمانگری (خواننده) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

فکوری موسیقی را با نوازندگی تار در سال 1366 نزد استاد زیدالله طلوعی آغاز کرد و ردیف دورۀ عالی را با داریوش نیاکان ادامه داد.

او در سال 1377 وارد دانشگاه موسیقی شد و توانست از محضر اساتیدی چون داریوش طلایی، فرهاد فخرالدینی، مصطفی پورتراب، کامبیز روشن‌روان و محمدرضا درویشی استفاده کند.

فکوری کنسرت‌های زیادی را در داخل و خارج از ایران از جمله پرتغال، فرانسه، اسپانیا و ... برگزار کرده است.

انتهای پیام/