فریدون بیگدلی، خواننده موسیقی به هنرآنلاین گفت: من نه تنها در هیچ گروهی عضو نیستم و اهل باندبازی نیستم بلکه اعلام می‌کنم که جزو یکی از کم‌کارترین خواننده‌های عرصه تلویزیون هستم. من شخصیت حرفه‌ای مستقلی دارم و به صورت مستقل نیز کار می کنم.

وی ادامه داد: همکاری در قالب گروه‌های خانوادگی و باندبازی عامل ضعف موسیقی کنونی جامعه است. امیدوارم همه ما دست از حسادتها و غرض ورزی‌ها برداریم و بتوانیم شاهد پیشرفت و حضور دوستان خود در عرصه های جدی تر زندگی باشیم. متاسفانه من مورد تهاجم بسیاری از دوستان قرار گرفته‌ام و دوستان و همکارانم گمان می کنند من سوگلی تلویزیون هستم؛ در حالیکه استقلال حرفه‌ای در من حرف اول را می زند. نه در گروهی عضو هستم و نه اهل باندبازی و پارتی بازی هستم.

این خواننده افزود: شرایط کنونی جامعه ایجاب می کند که هر کس برای موفقیت خود ممکن است، بخواهد وارد یک گروه شده و به عضویت آن در آید اما من به چنین چیزی تن نداده‌ام و از این بابت خوشحال ام.

وی که آلبوم جدید خود را به زودی به بازار می فرستد، در ادامه خاطرنشان کرد: با وجودی که مدت هاست این آلبوم را آماده انتشار دارم، هنوز موفق به انتشار آن نشده ام. اگر من در گروه‌ها و باندهای مختلف بودم، آیا انتشار یک اثر با صدای من نیاز به این همه تاخیر داشت؟

فریدون بیگلری که ساخت این آلبوم را از مدتها پیش آغاز کرده بود در شرایطی آن را آماده دارد که آمادگی لازم برای انتشار آن را ندارد.

پایان پیام/43