به گزارش هنرآنلاین نمایشگاه «آرت اکسپو طوری» ـ روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ـ با آثاری از زنده‌یاد مرتضی ممیز، آیدین آغداشلو، محمد احصایی، زنده یاد هانیبال الخاص، حسین زنده رودی، عباس کیارستمی، فریده لاشایی، منوچهر معتبر، ابراهیم حقیقی، بهرام دبیری، کامبیز درمبخش، فرح اصولی، گیزلا وارگا سینایی، کامران عدل، رضا کیانیان، شهناز زهتاب، سیف‌الله صمدیان، نصرالله کسرائیان، احمد وکیلی، نیلوفر قادری نژاد، همایون سلیمی، علی رضا انوشفر، امیرعلی قاسمی، علی اتحاد و علی زارع برپا شد.

به گزارش روابط عمومی گالری آریا، «آرت اکسپو طوری» در روز افتتاحیه با کانسبتی مفهومی همراه بود، که موضع هنر در جامعه را به چالش می کشد.

در این نمایشگاه آثار بزرگان هنر در زیر پرده‌ای پنهان و در مقابل آثار ضیافتی برپا شده بود تا مخاطبان از آن بهره‌مند شوند. این چیدمان آثار در جهت نقد جامعه هنر در برخورد با آثار هنری بود که موضوع بازدید از نمایشگاه‌های هنری را به ضیافت و دید و بازدید تشبیه می کرد.

مخاطبان نمایشگاه «آرت اکسپو طوری» اگر می خواستند که در این نمایشگاه از جنبه‌های زیباشناسانه اثر هنری بهرمند شوند، می‌بایست با کنار زدن پرده‌ها، خود به کشف آثار هنری می‌پرداختند. موضوعی که این نمایشگاه را ویژه و مخاطبان را جدا از دیدن اثر با نقد برخورد با آثار هنری روبرو کرد.

«آرت اکسپو طوری» در روز افتتاحیه با استقبال مخاطبان بسیاری روبرو شد و هنرمندانی همچون رضا کیانیان، پرویز کلانتری، حمید سوری، محمد ضیایی، گیزلا وارگا سینایی، بهزاد شیشه گران، ژینوس تقی‌زاده، نیلوفر قادری‌نژاد و.... از این نمایشگاه دیدن کردند.

همچنین روز افتتاحیه این نمایشگاه با فروش آثار محمد احصایی، بهرام دبیری و سیف الله صمدیان روبرو بود.نمایشگاه «آرت اکسپو طوری» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در گالری آریا، واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، کوی زرین، شماره ۱۰ ، میزبان علاقمندان به هنر است.

انتهای پیام/31