به گزارش هنرآنلاین ؛ نمایش "کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد" کاری از کمپانی تئاتر آفتاب، نوشته محمد چرمشیر و کار رضا حداد آذرماه امسال در شهرهای شیراز و اصفهان به صحنه خواهد رفت.

این نمایش که این روزها در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به دلیل تعطیلی نمایش‌ها در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، روز پنج‌شنبه هفته جاری در دو نوبت 20:30 و 22:30 و روز جمعه در سه نوبت 18:30، 20:30 و 22:30 روی صحنه می‌رود.

گروه اجرایی این نمایش که است، تصمیم دارند نمایش‌شان را در شهرهای دیگر نیز به صحنه ببرند و این چنین است که این نمایش آذرماه امسال در دو شهر شیراز و اصفهان اجرا خواهد شد.

سیامک انصاری، برزو ارجمند،‌ نیماانصافیان، روزبه بمانی، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی، امیر جنانی، لیلی رشیدی، داریوش فائزی، شبنم فرشادجو، هاله گرجی و امین موحدی پور بازیگران این نمایش هستند. آخرین فرصت برای "ملاقات بانوی سالخورده" نمایش "ملاقات بانوی سالخورده" به کارگردانی هادی حجازی‌فر، با دو اجرای دیگر در سالن اصلی تئاترشهر به کار خود پایان می‌دهد.

با توجه به تعطیلی دو روزه سالن‌های تئاتر به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، نمایش "ملاقات بانوی سالخورده" به کارگردانی هادی حجازی‌فر فقط پنجشنبه و جمعه اول و دوم آبان ساعت 19:30 در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

"ملاقات بانوی سالخورده" تلفیقی از بازیگر و عروسک است که در فضایی فانتزی، اجرایی متفاوت از اثر مشهور فردریش دورنمات را روایت می‌کند.

این نمایش داستان شهری به نام گولن است که ساکنانش در فقر به سر می‌برند تا اینکه یکی از شهروندان قدیم آن به نام کلارا زاخاراسیان که بانویی پیر و متمول است بعد از سالها به این شهر باز می‌گردد. مردم تصمیم می‌گیرند از او برای آبادانی شهر کمک مالی بگیرند. کلارا می‌پذیرد با این شرط که پول می‌دهد اما در عوض از مردم عدالت را می‌خرد.

محمد صادق ملک (ملکی)، آرش (علی) فلاحت پیشه، پریناز لطف‌اللهی، فرهاد تفرشی، علیرضا مدنی، محمد بابایی، امیر ذکی‌پور، محمد عسکری، مینا درودیان، مینا شجاعیان، محمد روشنی، حسن زارع و بهناز نادری بازیگران این نمایش هستند و مهرسان صفاریان، حامد ذبیحی، حامد جعفری‌کیا، حسین دیوان، سجاد هاشمی، سینا رستگاری، سعیده رمضان زاده، شیما عرب، مژگان حسینی، نگین کشفی و لیلا احمدی به عنوان عروسک‌گردان در این نمایش حضور دارند.

انتهای پیام/