بهاره رهنما که به تازگی با ایفای نقش در دو نمایش "آوازه‌خوان طاس" و "چشم‌هایی که مال توست" به روی صحنه رفته است از کارگردانی نمایشی دیگر خبر داد و به هنرآنلاین گفت: بهمن و اسفندماه سال جاری و پس از جشنواره تئاتر فجر نمایش "غبار" را در کارگاه نمایش به روی صحنه خواهم آورد.

رهنما درباره داستان نمایش توضیح داد: "غبار" همان روزهایی است که بسیاری از ما آن را در دوران کودکی و نوجوانی پشت سر گذاشتیم؛ در این نمایش یاد از دلاوری های زنان بخشی از سرزمین را تکرار کردم تا شاید نسل نو مانند فرزند خودم خیلی چیزها را بهتر درک کنند.

وی افزود: شاید به دور از تصور باشد اما آدم هایی هستند که امروز با حسرت از هشت سال جنگ تحمیلی حرف می زنند؛ روزهایی که هنوز دوستی و معرفت مثل امروزکم‌یاب نشده بود. "غبار" داستان 3 زن را روایت می‌کند که 10 روز مانده به سقوط خرمشهر هریک به دلایلی حاضر به ترک این شهر نیستند.

بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان "غبار" درباره بازیگران نمایش گفت: در این اثر نسیم ادبی، فرهاد قائمیان و خودم ایفای نقش خواهیم کرد و به احتمال بسیار یک بازیگر زن دیگر به گروه خواهد پیوست.

وی در پایان همچنین از کارگردانی یک نمایش با عنوان "اعترافات یک عشق" و با ایفای نقش نسیم ادبی در جشنواره تئاتر تک‌نفره خبر داد.

انتهای پیام/52/53