به گزارش هنرآنلاین ، این نمایشنامه اقتباسی از داستان زال و رودابه است، که نگارش آن بر عهده خود کارگردان بوده و از شاهنامه فردوسی وام گرفته است.

بازیگران این گروه نمایشی نزدیک به سه ماه است که در کنار هم تمرین می کنند و اکثرا از چهره های شناخته شده در حوزه نمایش هستند، حسام منظور بازیگر جوان تئاتر و برنده جایزه بازیگری در نقش زال به ایفای نقش می پردازد و سهی بانو ذوالقدر در کنار او ایفاگر نقش رودابه است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان این نمایش فقط بیست شب روی صحنه باقی خواهد بود و علاقه مندان به هنرهای نمایشی می توانند بلیت های این اثر را از طریق سایت های اینترنتی و گیشه تماشاخانه کنش معاصر تهیه کنند.

تهیه کنندگی نمایش "خاندان مرگ" بر عهده احمد نجفی است و این نمایش از تاریخ ١٤مهر هرشب ساعت ١٩ در تماشاخانه کنش معاصر روی صحنه خواهد رفت.

حسام منظور، سهی بانو ذوالقدر، الهام شکیب، آرش اشاداد و رویا بختیاری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

لیست عوامل این نمایش عبارتند از : نویسنده و کارگردان : مهراو نوری، مشاور کارگردان : حمید پور آذری، طراح نور: مصطفی اسفندیاری، طراح لباس : زری کریمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : امیر سپهر تقی لو، منشی صحنه : شیرین آقازاده، مدیر صحنه : قاسم غضنفری، مدیر تولید: سعید زارع محمدی، عکاس رضا قاضیانی، مشاور رسانه ای : سام بهشتی و تهیه کننده : احمد نجفی.