به گزارش هنر آنلاین میلاد هارونی از خوانندگان موسیقی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: طی روزهای گذشته تک آهنگ «دخت ایرانی» را به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز گرامیداشت دختر منتشر کردم. این اثر از جمله قطعاتی است که تلاش کرده تا با زبان موسیقی از اهمیت جایگاه بانوان ایرانی در جامعه و افتخارآفرینی آنها حرف بزند.

وی افزود: ما در این اثر کوشیده‌ایم تا با پرداخت به شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی دختران ایرانی، گرد آفرید به عنوان یک شخصیت اسطوره‌ای برای دختران ایرانی و بانو امین اصفهانی به‌عنوان اولین بانویی که در کشورمان به درجه اجتهاد رسید از جایگاه رفیع دختران ایرانی صحبت کنیم. در این بین توجه به افتخارآفرینی‌های زنان ایرانی، پیشرفت‌های علمی که توسط آنان به وجود آمده و همچنین اهمیت حجاب برای زنان بزرگوار ایرانی که قدمتی تاریخی داشته و میراث مادران ماست، از نکات دیگری بود که در تولید این تک‌آهنگ روی آن تاکید داشتیم.

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ مؤسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آئینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی‌مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.