گروه مد و لباس هنرآنلاین: برای افرادی که فرصت حضور در نمایشگاه کتاب را پیدا کنند، این رویداد می‌تواند زمینه تهیه ملزومات مکتوبشان را در حوزه‌های مختلف فراهم آورد که به‌ویژه برای مخاطبان کتاب‌های تخصصی، ذوق این همراهی دوچندان خواهد شد.

حال آنکه هرچند که شیوع بیماری کرونا در سال‌های اخیر، برای چندین دوره، برپایی حضوری نمایشگاه را به تعطیلی کشاند اما علاقه‌مندان فرصت داشتند با مراجعه به نمایشگاه مجازی کتاب به نشانی https://book.icfi.ir، کتاب‌های موردنیاز خود را تهیه کنند.

این در حالی است که طی روزهای برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز همچون ادوار گذشته، بسیاری از طراحان، تولیدکنندگان، دانشگاهیان و مدیران مؤسسات و انجمن‌های فعال در حوزه مد و لباس از این رویداد بازدید کرده و از جدیدترین تحولات در حوزه چاپ و نشر کتب این عرصه مطلع خواهند شد.

این دوره از نمایشگاه، میزبان کتاب‌های متعددی است که تاریخ مد و موضوعات آموزشی در زمینه طراحی و تولید انواع پوشاک، کیف، کفش و زیورآلات ازجمله این مکتوبات است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و  تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.