به گزارش هنرآنلاین به نقل از خبرگزاری کتاب ایران، انتشارات وارش هفت عنوان کتاب با عناوین «مبانی رنگ در طراحی کفش»، «تکرار؛ ده درس در طراحی و شکست»، «مبانی ارگونومیک طراحی کاربرمحور و طراحی تجربه کاربری از منظر طراحی صنعتی»، «طراحی و خلق ارزش»، «مصنوع؛ مقالاتی در فلسفه تکنولوژی»، «درک معماری از طریق ترسیم» و «ترکیب در معماری؛ جستاری در منطق‌های بنیادین شکل معماری» عرضه کرده است.

کتاب «مبانی رنگ در طراحی کفش» نوشته نجمه هاشمی است و از عناصر رنگی و اهمیت آن در طراحی کفش صحبت می‌کند.

کتاب «تکرار؛ ده درس در طراحی و شکست» به‌قلم جان شارپ و کالین مک‌لین و ترجمه علی شیخ‌پور و مهدی مقیمی که به فهم طبیعت انتقادی سامانه‌های خلاق در زندگی، کار و هر چه میان این دو قرار دارد کمک می‌کند.

کتاب «مبانی ارگونومیک طراحی کاربرمحور و طراحی تجربه کاربری از منظر طراحی صنعتی» نوشته دکتر حسن صادقی نائینی، مهدیه جعفرنژاد شهری و ندا شکرانی‌پور است و به مقوله طراحی UX می‌پردازد.

کتاب «طراحی و خلق ارزش» از جان هسکت با همکاری کلایو دیلنوت و سوزان بوزتپه نوشته شده و به‌همت مهدی مقیمی و معصومه اسدی به زبان فارسی ترجمه شده.

کتاب «مصنوع؛ مقالاتی در فلسفه تکنولوژی» مجموعه مقالاتی از امی توماسن، کارل میچم، پیتر وربیک، مارتن فرانسن، پیتر ورماس، پیتر کروس و اریک ون در زمینه تکنولوژی هنر است.

کتاب «درک معماری از طریق ترسیم» اثر برایان ادواردن و ترجمه ارمغان برازنده راهنمایی جامعه از تکنیک‌ها و تمرین‌های ترسیم دست آزاد در قرن بیست‌ویکم است.

کتاب «ترکیب در معماری؛ جستاری در منطق‌های بنیادین شکل معماری» به قلم دونالد لیوینگستن هنلن و ترجمه بهمن میرهاشمی، همان طور که از عنوانش مشخص است درباره ترکیب در معماری است و در معرفی این کتاب آمده «استفاده از الگوهای ترکیب معماری، الهام‌بخش طراحی نوآورانه است».