به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد شامگاه ۲۶ فروردین طی نشستی با امین اشرفی رییس پردیس تئاتر تهران در خصوص برنامه‎های آتی و زمینه‌های همکاری و همچنین روند رو به رشد مجموعه به تبادل نظر پرداخت.

وی در ابتدا ضمن قدردانی از زحمات تمامی فعالان عرصه نمایش بخصوص زحمت‌کشان مجموعه پردیس تئاتر تهران با اشاره به رویکردهای مناسب همراه با آینده‌نگری این مجموعه، آن را از بزرگترین مجموعه های هنری کشور دانست که می‌تواند به عنوان یک نمونه خوب برای مجموعه‌های هنری نه تنها در سطح کشور بلکه برای کل منطقه مطرح شود.

نظری در ادامه به ذکر جزییاتی درباره این مجموعه پرداخت و افزود: مجموعه پردیس تئاتر تهران دارای مساحتی بزرگ و چندین سالن حرفه‌ای است و در آن امکانات بسیار خوبی دیده شده است، به‌طوریکه امکانات این مجموعه کاملا منحصر بفرد بوده و امید می‎رود با برنامه‌ریزی و رویکرد مناسبی که اتخاذ شده است، این مجموعه فعال‌تر از گذشته شود تا بتواند به عنوان یک مرکز تخصصی در عرصه نمایش ایفای نقش کند.

این مدیر هنری در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های مشترک اداره‌کل هنرهای نمایشی و خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پرداخت و گفت: با توجه به مذاکرات بعمل آمده با مدیر خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شاخه‌های همکاری می‌تواند در زمینه آموزش‌های کوتاه مدت، بلند مدت و راهبردی، اجرای ضربدری گروه‌های نمایشی که در تهران و در سالن‌های مختلف نظیر سالن سنگلج، مولوی و تالار هنر به اجرا پرداخته‌اند و همچنین اجرای گروه‌های نمایشی شهرستانها در تهران و در مجموعه پردیس تئاتر تهران باشد.

در بخش پایانی سخنانش ضمن تبیین توافقات با مجموعه پردیس تئاتر تهران مطرح کرد: طبق توافق به عمل آمده با مدیریت مجموعه و درراستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های این مجموعه گروه‌هایی که از طرف پردیس تئاتر تهران به اداره‌کل معرفی شوند در شورای حمایت مطرح و همچنین گروه‌هایی که در سایر سالن‌ها نظیر سنگلج و ... اجرا دارند باید نسبت به اجرا در این مجموعه به انجمن نمایش تعهد بسپارند.

امین اشرفی مدیر خانه نمایش و رییس پردیس تئاتر تهران نیز در خاتمه با اعلام خبر دعوت از گروه‌های دانشجویی یکی از سیاست‌های آتی این مجموعه را حمایت از حضور این گروه‌ها برای اجرا در این مجموعه عنوان داشت.