به گزارش هنرآنلاین ، کنسرت بهار ایران با حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی پنجشنبه (۱۰ فروردین) ساعت ۲۰:۳۰ در سالن A در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان در این کنسرت آزاد و رایگان است.

این کنسرت در قالب ویژه برنامه برج میلاد به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با عنوان «بهار ایران» برگزار می‌شود. پیش از این نیز کنسرت‌هایی با حضور هنرمندان و خوانندگانی همچون گروه سون، امیر تاجیک، بهنام صفاریان، مهراج محمدی، فریدون آسرایی و امید جهان برگزار شده است.

ویژه برنامه «بهار ایران» با بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری همچون اجرای کنسرت، سرود، شعرخوانی هر شب در ایام نوروز ساعت ۲۰:۳۰ در سالن A سایت نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود.

جشنواره نوروز و رمضان برج میلاد از ابتدای امسال در مجموعه گردشگری و تفریحی برج میلاد با برنامه‌های شاد و نوروزگار آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان گردشگران است.

نمایشگاه آداب و رسوم ایرانی و نمایش صنایع دستی و سوغات شهرهای ایران، اجرای موسیقی اقوام با هدف حمایت از این سبک از موسیقی و همگرایی اقوام ایرانی، برگزاری بازی‌های هیجانی، بازی‌های ورزشی و بازی‌های الکترونیکی، برپایی جنگ‌های نوروزی کودک، اجرای چایخانه و میزهای خدمات رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان، اجرای ویژه برنامه ورزش‌های باستانی و پهلوانی و برپایی ایستگاه رادیویی عیدانه از برنامه‌های این مجموعه است. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از برنامه‌های تدارک دیده شده در محوطه برج میلاد بهره‌مند شوند.