به گزارش هنرآنلاین، رضا آشفته نویسنده، منتقد، مترجم و شاعر که تحصیلکرده رشته تئاتر در دانشکده سینما و تئاتر از دانشگاه هنر است از سال ۱۳۶۹ در زمینه‌های داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی و نقد ادبی فعالیت می‌کند. وی که در جوامع هنری بیشتر به عنوان منتقد تئاتر شناخته می‌‌‌شود، تا کنون ۴بار به عنوان بهترین منتقد در سطح کشور انتخاب شده است.

آشفته که سال‌هاست با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند این‌ روزها در بیمارستان بستری شده و بستری شدن یکی از چهره‌های عرصه هنر کشور، در کمبود امکانات درمانی و پزشکی، ما را به اندیشه لزوم کمک و حمایت فوری از هنرمندان بیمار و راه اندازی نظامی مطمئن و دوراندیشانه برای حمایت از خادمین عرصه فرهنگ و هنر کشور واداشته است.

بنا به پیگیری و گفته یکی از نزدیکانی که از اوضاع ایشان اطلاعات کاملی دارد، آشفته به دلیل بیماری راهی بیمارستان شد. وی به بیماری قند مبتلا بوده و متعاقب آن دچار زخم پای دیابتی و آسیب به شبکیه چشم گردیده و همچنین با افت هموگلوبین و درگیری کلیه و افزایش سطح کراتینین در بیمارستان لولاگر تهران بستری است. متاسفانه به دلیل کمبود امکانات درمانی در این بیمارستان از قبیل؛ نبود پزشک نفرولوژی در بیمارستان، نبود امکان ام آر آی و نبود سی‌تی‌آنژیو سبب گردیده تا درمان ناکافی دریافت داشته و برخی از مشکلات و بیماری‌های وی در وضعیت بلاتکلیف قرار گیرد.

فریال آذری که در نمایش «زندگی آشغالی» رضا آشفته را به عنوان مشاور کارگردان در کنار خود دارد گفت: علی‌رغم پیگیری خانواده و همکاران خانه تئاتر تلاش‌هایمان از قبیل مراجعه به سوپروایزر بیمارستان ، مدیر درمانی ، صحبت با پزشک معالج تاکنون نتیجه مطلوبی حاصل نشده و تلاش برای انتقال به مرکز درمانی مجهزتر همچنان ادامه دارد.

با توجه به جایگاه شناخته شده و ارزشمند رضا آشفته و نیاز مبرم به پیگیری سریع درمانی این هنرمند تئاتر، از مدیران محترم هنری تقاضامندیم تا دیر نشده، این هنرمند تئاتر را دریابیم.