به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان نام‌نویسی رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ شامل خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و نشریه‌های تخصصی موسیقی، روزنامه‌ها، رسانه‌های خارجی فعال در ایران، برنامه‌های اینترنتی و شبکه‌های صدا و سیما برای حضور و پوشش خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شده و فعالان این حوزه از اول تا هفتم بهمن فرصت دارند برای نام‌نویسی به سایت جشنواره fajrmusicfestival.com مراجعه و اقدام کنند.

شرایط ثبت در سامانه به این شرح است:

– ثبت کامل مشخصات خبرنگار (رابط خبری) و عکاسان به‌ همراه عکس پرسنلی اسکن‌شده و تصویر معرفینامه به امضای مدیر مسوول و مهر رسانه در سایت جشنواره الزامی است.

– رابط خبری رسانه می‌تواند اطلاعات خود و سایر افرادی را که در معرفینامه ذکر شده است، ثبت کند.

– هر رسانه می‌تواند یک رابط خبری و ۲ عکاس خود را در سایت ثبت نام کند.

-رسانه های شنیداری و دیداری می‌توانند اسامی گروه رسانه‌ای خود را با تصویر معرفینامه از مدیر شبکه در سایت ثبت کنند.

– رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسانی که فعالیت مستمر در حوزه موسیقی داشته‌اند، در اولویت‌ ثبت نام و پذیرش از سوی ستاد سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

- شرایط حضور در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر تابع قوانین ستاد ملی کرونا در زمان برگزاری جشنواره است.

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۲۸ بهمن تا سوم اسفند ۱۴۰۱ در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی دیگر برنامه‌های این دوره خواهد بود.