به گزارش هنرآنلاین، ۱۳ نمایش در بخش رادیوتئاتر جشنواره فجر چهل و یکم با مدیریت امین رهبر اجرا خواهد شد. اجراهای این بخش از روز یکشنبه ۲۵ دی‌ ساعت ۱۴ در تماشاخانه مهر حوزه هنری با نمایش «بوکه من» به کارگردانی طاهره شاددل از بجنورد آغاز می‌شود و تا ۳۰ دی‌ ادامه خواهد داشت.

در ادامه اجراهای روز یکشنبه نمایش‌های «دست‌انداز» به کارگردانی سید سروش پیمبری از کرمانشاه را ساعت ۱۶ و «روایت ناتمام زیبای خط خطی» به کارگردانی بهاره کاظمی از قزوین ساعت ۱۸ اجر خواهد کرد.

همچنین نمایش‌های «موج سوار آبی» به کارگردانی حسین خدادی از کرج و «زیبا» به کارگردانی محمدرضا قبادی‌فر از تهران روز دوشنبه ۲۶ دی‌ به ترتیب ساعت ۱۶ و ۱۸ اجرا خواهند شد.

نمایش‌های «بلا روزگار» به کارگردانی حسین اسفندیاری از همدان و «جیغ» به کارگردانی رضا داداشی از قزوین نیز روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ ساعت ۱۶ و ۱۸ اجرا خواهند شد. اجراهای روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ ماه این بخش از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هم به نمایش‌های «شبیه پدر» به کارگردانی محسن صباغ زاده از قم و «اسپویلر» به کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان اختصاص دارد. اجرای این نمایش‌ها هم ساعت ۱۶ و ۱۸ در تماشاخانه مهر خواهد بود.

نمایش «همه دختران من» به کارگردانی رحمان قدمی از ساری نیز روز پنجشنبه ۲۹ دی‌ ساعت ۱۶ اجرا خواهد شد و در همین روز نمایش «مجنون-پل حمید» به کارگردانی علی‌حسین قلی‌زاده از تبریز ساعت ۱۸ اجرا می‌شود. اجراهای پایانی و روز جمعه ۳۰ دی‌ نمایش‌های بخش رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هم به نمایش‌های «پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر» به کارگردانی امجد جلالی از اهواز ساعت ۱۶ و «گزارش یک عشق نهایی» به کارگردانی سولماز ملکی از اردبیل ساعت ۱۸ اختصاص دارد.

بخش رادیوتئاتر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از ۲۵ تا ۳۰ دی‌ در تماشاخانه مهر برگزار خواهد شد. جشنواره تئاتر فجر امسال به دبیری کوروش زارعی همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب در بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.