به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی برج آزادی، مخاطبان این ویژه‌برنامه که با حضور دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری برگزار و زنده از شبکه امید پخش شد، بیش از ۳۰۰ دختر نوجوان تهرانی بودند.

در این رویداد خزعلی با مروری بر نقش بانوان در حرکت انقلاب اسلامی خطاب به نوجوانان گفت: این کشور  عزیز و مقتدر به شما سپرده شده است؛ آینده با روحیه و نشاطی که دارید متعلق به شماست.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به دیدار بانوان با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: زنان ما از ابتدای انقلاب علاوه بر حفظ پایگاه خودشان در خانه و آنچه در تربیت نسل و پشتیبانی از شهدا و ایثارگران باید انجام می‌شد، نقش و جایگاه اجتماعی خودشان را فراموش نکردند و ما شاهد پیشرفت‌های اجتماعی خانم‌ها هستیم.

وی افزود: خداوند نعمت خاصی را به زنان داده و آن‌ها را برگزیده است. زنان می‌توانند وجودی را به نسل آینده منتقل کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری در نقش مادری، زن صاحب حق حیات است. زنان می‌توانند پرورش‌دهنده نسل باشند و مسایل هویتی و فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه باید جلوی مردسالاری غربی بایستیم افزود: از ابتدای انقلاب، زنان ما علاوه بر اینکه خانه و پایگاه خودشان و مزیت اصلی خود را حفظ کردند،  تربیت نسل و پشتیبانی از شهدا و انقلاب را انجام دادند؛ پیشرفت‌های زنان ما در عرصه‌های علمی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی و ... را می‌بینیم که البته باید مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بیشتر شود.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای ما مدیون شهدا، مدیون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که برای اینکه دشمنان به اهداف خودشان نرسند، جان عزیز و پربرکت و بی‌بدیل خود را، خالصانه تقدیم کرد.

پس از صحبت‌های معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گروه سرود احسان برنامه اجرا کرد. سخنرانی با موضوع اندیشه نوجوانان و برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های سردار سلیمانی در مسیر این ویژه‌برنامه از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

همچنین در حاشیه این برنامه، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از بخش‌های مختلف برج آزادی بازدید و دفتر یادبود برج را امضا کرد.