به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت، دکتر جلال غفاری در احکام جداگانه آقایان دکترمحسن رفیعی، دکتراسماعیل آجرلو، محسن جوادی و پرویز رادی دهنوی را به ترتیب به عنوان دبیر اجرایی، قائم‌مقام، مشاور عالی دبیر و مدیر کمیته استان‌ها و مدیر دبیرخانه معرفی و منصوب کرد.

دکتر محسن رفیعی با مدرک دکترای ریاضی، مدیر فرهنگی، مدرس، پژوهشگر و نویسنده تاکنون در بیش از چهل جشنواره ملی و بین المللی به عنوان دبیر و مدیراجرایی فعالیت داشته است. مشاور قائم‌مقام وزیر کشور، مشاور فرهنگی قرارگاه جنگ نرم و عضویت در کمیسیون فرهنگی مجمع عالی بسیج، سخنرانی و تالیف چند کتاب، مقاله و پژوهش در موضوعات مختلف ادبی، فرهنگی و هنری از دیگر سوابق وی به شمار می آید.

دکتر اسماعیل آجرلو پژوهشگر، مدیر فرهنگی، مدرس دانشگاه، با مدرک دکتری تخصصی رشته حقوق از دانشکده حقوق دانشگاه تهران پیش از این دبیری چهار دوره دبیرخانه حقوق بشر امریکایی را بر عهده داشته است. مدیر کل حوزه هنری البرز، عضو پژوهشکده شورای نگهبان، تدریس در دانشگاه امام صادق(ع) و نگارش چند کتاب و مقاله تخصصی فرهنگی از سوابق اوست.

محسن جوادی بازیگر، کارگردان و فعال فرهنگی، کارشناس هنرهای نمایشی و کارشناس ارشد علوم ارتباطات است که پیش از این به عنوان مدیر هماهنگی بخش تهران در جشنواره‌های تئاتر مقاومت و مدیر دبیرخانه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت فعالیت داشته است. سرپرست انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و عضویت در شورای فیلم و سریال و معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج هنرمندان از دیگر سوابق است که اکنون قائم‌مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و معاون امور استان‌ها در بنیاد فرهنگی روایت فتح است.

پرویز رادی دهنوی فعال فرهنگی،نویسنده، پژوهشگر و کارگردان است. مسئولیت دبیرخانه چند دوره جشنواره سینماحقیقت، مسئول اجرایی و ناظر کیفی جشنواره فیلم مقاومت، مدیریت تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از فعالیت‌های برجسته ایشان است.

هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت با شعار "گفتمان مقاومت، نهضت جهانی مستضعفین و آزادی قدس شریف" به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با دبیری دکتر جلال غفاری اسفند امسال در خلیج همیشگی فارس برگزار خواهد شد.