گروه مد و لباس هنرآنلاین: در مقاله‌ای با عنوان «۱۰۰ فروشگاه آنلاین پوشاک از برترین‌های سال ۲۰۲۲ در جهان» که توسط سایت انگلیسی‌زبان thevou.com و بر اساس تنوع موضوعی در اقلام، میزان همکاری این مراکز فروش با برندها و درصد سهامشان منتشر شده است، لیستی از فروشگاه‌های برتر فروش محصولات در زمینه مد و لباس به شیوه آنلاین منتشر شده است.

در این مطلب با 20 فروشگاه در صدر این لیست آشنا شوید:

YesStyle با میزبانی از محصولات بیش از 300 برند فعال در عرصه مد آسیایی شهرهایی همچون توکیو، سئول و هنگ‌کنگ، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لباس در جهان است.

Jacket Maker یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس در زمینه فروش آنلاین کت‌های چرمی باکیفیت با کسری از قیمت بازار است. این شرکت با حذف هزینه‌های غیرضروری، طراحی و تولید داخلی، استفاده از تولید به‌موقع و فروش مستقیم به مصرف‌کنندگان رونق گرفته است.

Pacific Sunwear یک مجموعه خرده‌فروشی آنلاین در کشور است که از محبوب‌ترین فروشگاه‌ها برای نوجوانان در سراسر جهان به شمار می‌رود. این مجموعه در زمینه فروش ملزومات سبک زندگی از رقبای خود در دیگر نقاط جهان متمایز می‌شود.

Nasty Gal که در سال 2006 توسط سوفیا آموروسو تأسیس شد، به‌عنوان سریع‌ترین مرکز خرده‌فروشی آنلاین در جهان به شمار می‌رود. شاید مهم‌ترین دلیل شهرت این فروشگاه مربوط به لباس‌های طرح کلاسیک و البته زنانه آن است.

Amazon پلتفرمی بسیار قوی در زمینه پوشاک و لوازم جانبی آن است که به مخاطبان خود این امکان را می‌دهد تا بر اساس نوع لباس، رنگ، برند، قیمت، اندازه و حتی هزینه تحویل، کالای موردنظر خود را جستجو و خرید کنند. یکی دیگر از نکات برجسته این سایت خرید آنلاین لباس، بخش بررسی مشتریان است. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید لباس‌های دارای رتبه چهار ستاره و بالاتر را انتخاب کنید و از تحویل رایگان آن بهره‌مند شوید.

Boohoo یکی از سریع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک در سال ۲۰۲۲ بوده است. این فروشگاه پررونق در زمینه فست فشن، روزانه بیش از 100 لباس و لوازم جانبی جدید را در سایت قرار می‌دهد. قیمت بیشتر مدل‌های پیشنهادی کمتر از 100 دلار است و گاه قیمت خرید برخی لباس‌ها به رقم 2 دلار هم می‌رسد.

Asos یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لباس و خرده‌فروشی مد در جهان است. این فروشگاه آنلاین لباس طیف گسترده‌ای از لباس‌ها، کفش‌ها و لوازم جانبی را ارائه می‌دهد.

Beyond Retro یک فروشگاه آنلاین از لباس‌های سبک کلاسیک و قدیمی است که این لباس‌ها را به تفکیک ادوار در قرن بیستم می‌فروشد. ازآنجایی‌که Beyond Retro تمام لباس‌ها را از خیریه‌ها و شرکت‌های بازیافت خریداری می‌کند، در حال حاضر یکی از پایدارترین فروشگاه‌های لباس آنلاین در جهان محسوب می‌شود.

Torrid Holdings یک زنجیره خرده‌فروشی مد است که لباس‌ها و لوازم جانبی سایز بزرگ را برای خانم‌ها ارائه می‌دهد. پیشنهاد تورید شامل اکسسوری‌ها، کفش‌ها، جواهرات، تی‌شرت‌های جدید، تاپ‌، شلوار، دامن، لباس، لباس‌های بیرونی، لباس‌های صمیمی، جوراب‌بافی، هدایا و محصولات زیبایی است.

Rue21 یک خرده‌فروش آمریکایی ویژه پوشاک و لوازم جانبی زنانه است که دفتر مرکزی آن در حومه پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا قرار دارد. به‌طورکلی، Rue21 یکی از معدود فروشگاه‌های آنلاینی است که هنوز لباس‌های باکیفیت از طراحان مستقل و برندهای موردعلاقه را با قیمت‌های کمتر از بازار ارائه می‌دهد.

Attitude Clothing که در سال 1996 میلادی تأسیس شد، خرده‌فروش آنلاین پوشاک، کفش، جواهرات و لوازم جانبی مردانه و زنانه است. این فروشگاه با پیروی از سبک‌های پوششی هنرمندان موسیقی، بیش از 20 سال است که در خط مقدم فروش لباس مد حرکت می‌کند. attitudeclothing یک مقصد جذاب برای خرید تمامی محصولات در زمینه مد و زیبایی با قیمتی مناسب از برندهای مختلف جهان است.

American Eagle به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش ستایش شده است.

Anntaylor یک انتخاب ویژه برای جویندگان لباس کار زنانه و مردانه است.

Anthropologie فروشگاه اینترنتی ایدئال لباس برای استایل‌های بوهو است. این خرده‌فروش آمریکایی بسیاری از لباس‌های زنانه، لوازم جانبی و کالاهای خانگی، محصولاتی با قیمت مناسب و شیک دارد.

bershka یک فروشگاه اینترنتی لباس متعلق به مالک زارا است. این برند لباس‌های ارزان‌قیمت مردانه، زنانه، کفش‌ها و اکسسوری‌های عالی را عرضه می‌کند.

 Dorothy Perkins لباس‌های مناسب برای افراد سایز بزرگ، قدبلند، ریزه اندام و باردار در تمام سبک‌ها، از کلاسیک تا مدرن را به فروش می‌رساند.

Eloquii محصولاتی را عرضه می‌کند که متضمن ایجاد تعادل در سبک پوشش است و در زمینه خرده‌فروشی با مجموعه‌های Gabi Fresh و I Am BeautiCurve همکاری می‌کند.

Everlane طیف گسترده‌ای از محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی به لطف کیفیت مواد، قیمت و سبک‌های متنوع به‌راحتی فروخته می‌شوند.

Express فروشگاهی برای فروش لباس‌های غیررسمی هم برای مردان و هم برای زنان ارائه می‌کند که ازجمله می‌توان به طیف گسترده‌ای از لباس‌های جین و هوشمند اشاره کرد.

FarmRio فروشگاهی اینترنتی است که باید در زمان مراجعه به آن، انتظار مشاهده پوشاک به رنگ‌های روشن، هیجان‌انگیز و البته با الگوهای خاص را داشته باشید. لباس‌ها و کت‌وشلوارهای این برند با طرح‌های استوایی و گل‌دار از دیگر رقبا متمایز می‌شوند.