به گزارش هنرآنلاین، «آزادی مشروط» تازه‌ترین کار مرکز سیمافیلم است که در ۳۰ قسمت بر اساس طرحی از ده‌نمکی به قلم کریم خودسیانی و شهاب عباسی به نگارش درآمده و در حال و هوایی طنز فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران را در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا و بیماری کووید به تصویر کشیده است.

مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، علی‌رضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، حسین رفیعی، سروش جمشیدی، سامان گوران، علی‌رضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، نیما شاهرخ‌شاهی، حدیثه تهرانی، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، صهبا شرافتی و لیلا بوشهری از جمله بازیگران «آزادی مشروط» هستند.

فرشاد گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، شهرام خلج طراح گریم، سیدحامد محسن‌پور تدوینگر، مهرداد جلوخانی صداگذار و بابک پناهی طراح صحنه این سریال بوده‌اند که نخستین قسمت آن حوالی ساعت ۲۲ نخستین روز دومین ماه از فصل سوم سال پخش می‌شود.

ده‌نمکی آخرین بار دو سال پیش سریال «دادستان» را روی آنتن تلویزیون داشت و مجموعه‌های «دارا و ندار» و «معراجی‌ها»‌ را هم در کارنامه دارد. هر چند پیش و بیش از همه با سه‌گانه سینمایی «اخراجی‌ها» شناخته می‌شود.