به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مجلس هشتم از سلسله برنامه‌های «به آیین آسمان» با موضوع «وحدت»، به همت خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

در این آیین محمدرضا شکری‌فرد، رقیه هژبری، جعفر پوررضوی، محمدرضا بحری، امین شیخ‌الاسلامی و امیرحسین دوست‌زاده شاعران میزبان هشتمین «به آیین آسمان» هستند و حسین اسرافیلی، علیرضا قزوه، رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی و مرتضی حیدری آل کثیر شاعران میهمان این آیین خواهند بود.

اجرا این آیین بر عهده نادر سالک است و دکتر حسین عبدالله‌زاده مدیحه سرایی خواهد کرد. علاقه‌مندان برای حضور در این آیین می‌توانند، پنج‌شنبه بیست‌ویکم مهر ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۳۰ به تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به چهار راه آبرسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی مراجعه کنند. این مجلس به‌صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی aparat.com/khaneketab/live پخش می‌شود.

پیش از این پیش از این، مجالس اول تا هفتم «به آیین آسمان» در شهرهای قم، مشهد مقدس، اصفهان، زنجان، همدان، تهران و طریق نجف اشرف به کربلای معلی برگزار شده است.