گروه سینمایی هنرآنلاین: خبر آغاز پخش سه سریال تازه می‌تواند نقطه شروعی برای این امید به مخاطبان باشد که رویه صدا و سیما از توجه صرف به مناسبت‌های نوروز و ماه رمضان عوض شده و از این پس می‌توان شاهد آثار خوب در زمان‌های معمول هم بود.

شبکه یک؛ سریالی تازه در راه است...

شبکه یک همیشه با سریال‌های خود مخاطبان بسیاری را با تلویزیون همراه کرده است. «رعد» تازه‌ترین سریال این شبکه قرار است همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی از پنجشنبه ۱۴ مهرماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از این شبکه روی آنتن برود. این سریال به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی علی یاور تولید تازه موسسه ناجی هنر در ۱۰ قسمت  است.

سریال رعد

«رعد» روایت‌هایی از پرونده‌های عملیات یگان ویژه فراجا را به تصویر می‌کشد. در خلاصه داستان سریال آمده است: یک گروهک تروریستی قصد تخریب و ایجاد ناامنی در ایران را دارد که یک تیم ویژه از نوپو برای مقابله با آن وارد عمل می‌شود. مجید واشقانی، مهدی زمین‌پرداز، هادی دیباجی، ارسطو خوش‌فرم، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

شبکه دو؛ سریال‌های خانوادگی و مخاطبان خاص

شبکه دو بیشتر اقدام به پخش سریال‌های خانوادگی می‌کند و از همین رو مخاطبان خاص خود را دارد. «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام تازه‌ترین سریال این شبکه از امروز شنبه ۹ مهر پخش خود را آغاز می‌کند. این مجموعه، یک ملودرام خانوادگی-اجتماعی است و ساعت۲۱:۳۰ شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می‌رود.

آتش سرد

در خلاصه داستان سریال آمده است: فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه‌های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و ... پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، شیوا خسرومهر، یلدا قشقایی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حمید عرب‌سرخی، ستاره حیدر آبادی، امیرعلی موسوی، رومیسا طاهری، میلاد شوریده، حمید شکوهی‌فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش و شاهد احمدلو بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

شبکه سه؛ «بی‌همگان» به سر می‌شود؟

شبکه سه در مقاطع مختلف به عنوان پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیون شناخته شده اما در چند سال اخیر مخاطبان کمتری شاهد برنامه‌های آن بوده‌اند. با این همه غالب سریال‌هایی که از این شبکه روی آنتن می‌رود، از استانداردهایی برخوردار است با استقبال نسبی مخاطبان مواجه می‌شود.

«بی‌همگان» به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی، تهیه‌کنندگی مهران مهام و نویسندگی مشترک سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور تازه‌ترین سریال شبکه سه است که با آغاز ماه ربیع‌الاول از چهارشنبه ۶ مهرماه پخش آن آغاز شده و هر روز ساعت ۲۰:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

سریال بی‌همگان

در خلاصه‌ داستان این اثر آمده است: امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است سال‌های از ‌دست‌رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است با مشکلات بزرگ‌تری دست‌وپنجه نرم کند. مهدی سلطانی، سمیرا حسن‌پور، کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، کاوه خداشناس، محمد حیدری، بهنام مومنی و یاسین مسعودی از جمله بازیگران «بی‌همگان» هستند.

شبکه پنج و بازپخش سریال‌ها

روزگاری شبکه پنج رقابت نزدیکی برای کسب عنوان پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیون داشت و مخاطبان بسیاری برای تماشای آثارش شب‌ها زود به خانه می‌آمدند اما اکنون مدت‌هاست این شبکه تولیدی که مخاطبان را به خود جذب کند، نداشته است. بازپخش سریال «آتش در گلستان» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی سیدحامد حسینی تازه‌ترین برنامه این شبکه از یکشنبه ۱۰ مهرماه است.

آتش در گلستان

«آتش در گلستان» داستانی زنانه و در عین حال حماسی در خطه غرب کشور در سال ۵۸ را روایت می‌کند. مرجان قمری، پانته‌آ سیروس، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی، آرزو تاج‌نیا و مهری آل‌آقا از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.