به گزارش هنرآنلاین، گروه اجرایی نمایش «پدر» که قرار بود اثر خود را از امروز یکشنبه ۶ شهریور در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد، طی یادداشتی درباره وضعیت اجرای «پدر» اعلام کرد:

«به دلیل بروز مشکل فنی ناگهانی در آخرین تمرین گروه و کامل نشدن پاره‌ای از جزییات فنی اجرا که می‌توانست منجر به ناقص شدن بخش‌هایی از اجرای نمایش شود، به احترام مخاطبان عزیز تئاتر، دو اجرای نخست را به روزهای آتی منتقل کردیم. از تمامی مخاطبانی که بلیت دو اجرای نخست نمایش «پدر» را تهیه و قصد تماشای نمایش را در روزهای ۶ و ۷ شهریور داشتند، بابت اتفاق رخ داده عذرخواهیم.

مشکل پیش‌آمده مربوط به گروه اجرایی نمایش «پدر» است و از مدیریت و عوامل مجموعه تئاتر شهر نیز بابت لغو دو اجرای نخست عذرخواهیم و بابت همکاری و همراهی با گروه نمایش «پدر» سپاسگذار. بر این اساس، اجرای عمومی «پدر» از روز سه‌شنبه ۸ شهریور آغاز و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ شهریور ۲ اجرایی می‌شود.»

«پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای و نقش‌آفرینی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ول‌هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب‌الزمانی روی صحنه می‌رود.