به گزارش هنرآنلاین، مجموعه‌ای از آثار نقاشی وحیده قنبری با عنوان «کالبد» در گالری ژاله به نمایش درمی‌آید.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «در روزگاری که با وجود سهولت دسترسی به ابزار‌های بی‌شمار ارتباطی، شکل روابط انسانی بسیار سطحی شده و فرد گرایی عمق بیشتری یافته است، به نظر می‌رسد هر آنچه نیاز است در دسترس ماست. ولی خلاء در کنار یکدیگر بودن به شدت احساس می‌شود. فردیتی افراطی در حال رشد است که افراد را به سوی بودن‌های مجازی سوق می‌دهد و انسان معاصر را به کالبدی تنها مبدل می‌کند. اینک همه ما به تدریج از یکدیگر فاصله می‌گیریم و از احساسات حقیقی خود دور و دورتر می‌شویم و چنان در این تنهایی پرهیاهو غرق شده‌ایم که حتی قادر به شنیدن صدای درونمان هم نیستیم. مجموعه «کالبد» تلاشی است برای نشان دادن پریشانی درونی انسان امروز.»

وحیده قنبری متولد ۱۳۷۱ در تهران و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه علم و فرهنگ است. او در چند نمایشگاه گروهی در گالری‌ایده، گالری آیریک و گالری زرنا شرکت داشته و برگزیده دوره چهارم جشنواره ورسوس سال ۱۳۹۸ بوده است.

نمایشگاه «کالبد» ۴ تا ١۴ شهریور ١۴٠١ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن‌بست پروانه، پلاک ۴ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۱۳ تا ۲۱ و روز افتتاحیه ساعت ۱۶ تا ۲۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری ژاله مراجعه کنند.