به گزارش هنرآنلاین، گروه مستقلِ پروژهٔ صدا و تصویر دستگاه، نخستین رویداد هنری خود را با انتشار آلبوم موسیقی «دگردیسی پست پرده‌های زمان» آغاز کرد. این آلبوم نتیجهٔ همکاری کامیار بهبهانی و کریم ابراهیمی، دو هنرمند ساکن شهر شیراز، است.

این آلبوم شامل قطعه‌هایی بی‌کلام و نوآورانه برای تنبک و موسیقی الکترونیک است که با استفاده از لایه‌های پیچیده از پردازش آواها و ریتم‌ها و با الهام از هنر ایرانی ساخته‌شده‌اند. از آنجاکه صداهای تازه‌ای که در این آلبوم است همه از پردازش ساز تنبک هستند، شاید افزون بر مخاطبان پرکار موسیقی‌های مدرن و الکترونیک و الکترو آکوستیک و معاصر و نوازندگان تنبک، برای همگان قابل‌توجه باشد. 

نسخهٔ دیجیتال آلبوم دگردیسی پشت پرده‌های زمان توسط جمع مستقل نویز آ نویز  در پلت فرم‌های آنلاین پخش موسیقی و نسخه فیزیکی اثر در فروشگاه‌های عرضهٔ محصولات فرهنگی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، این اثر به‌زودی به تعداد محدود بر نوار کاست نیز منتشر می‌شود.

آلبوم «دگردیسی پشت پرده‌های زمان» با مجوز نشر ۱۴۰۰۲۸۶۶ و شماره ۳۷۷۰۸ کتابخانه ملی ایران توسط موسسه فرهنگی و هنری آوای مهنا در دسترس مخاطبان قرارگرفته است.