به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی روز چهارشنبه ۱۲ مرداد در گفتگوی تلفنی با کیاناز شاطریان هنرجوی رشته نقاشی هنرستان هنرهای زیبای دختران اصفهان و رتبه اول کنکور سراسری رشته هنر سال ۱۴۰۱، ضمن تبریک این موفقیت به خانواده شاطریان و تقدیر از تلاش وی گفت: در موفقیت تحصیلی فرد دو نهاد خانواده و مدرسه بسیار تأثیرگذار است و هنرستان‌ هنرهای زیبای اصفهان تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال‌ها توانسته در کنار نقش والدین نسبت به شکوفایی استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش نیروهای انسانی کارآمد نقش شایسته ایفا کند. 

وی در ادامه افزود: هنرستان‌های هنرهای زیبا نقش بسیار مهم در بحث تخصصی آموزش هنر و تربیت نیروی انسانی دارند به گونه‌ای که بسیاری از نامداران هنر ایران از هنرآموزان هنرستان هنرهای زیبا بوده‌اند. توجه به این مرکز آموزشی از سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی سیزدهم است.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از عضویت کیاناز شاطریان در صندوق خبر داد و خاطرنشان کرد: این صندوق در راستای شکوفایی، گسترش و تقویت خلاقیت‌های فرهنگی و هنری از استعدادهای جوان این حوزه حمایت خواهد کرد.

شاطریان نیز ضمن تشکر از مسئولان وزارت ارشاد گفت: از دوران کودکی به هنر علاقه داشتم و خوشبختانه از حمایت خانواده و بهره‌مندی از آموزگاران و استادان خوب برخوردار بودم.