به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پردیس بین‌المللی ارس مسابقه دانشجویی «عکس‌های عاشورایی» را با موضوع سنت‌ها و آیین‌های عزاداری در شهرهای مختلف ایران با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی در دو بخش موبایل‌گرافی و عکاسی حرفه‌ای با دوربین برگزار می‌کند.

شرایط شرکت در مسابقه از این قرار است: هر دانشجوی دانشگاه تهران می‌تواند حداکثر ۳ عکس رنگی یا سیاه و سفید در قالب فایل JPEG با حداکثر حجم پنج مگابایت ارسال کند و عکس‌ها باید نمایانگر فرهنگ، سنت‌ها و آیین‌های عزاداری در شهرها و روستاهای مختلف ایران باشند. برای تمام عکس‌ها باید متنی با توضیح کلی (زمان، مکان و…) نوشته شود. برگزارکننده مسابقه حق استفاده از عکس‌های پذیرفته‌شده را برای چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد و مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته و گرایش، مقطع، نام دانشکده، آدرس و شماره تماس عکاس در متن ایمیل ذکر شود. عکس‌های بدون اطلاعات در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

به سه عکس برگزیده پس از داوری جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. از کلیه دانشجویان دانشگاه تهران که علاقمند به حوزه عکاسی هستند دعوت می‌شود آثار خود را تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ برای معاونت اجرایی پردیس به نشانی aras.executive@ut.ac.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۹۰۲۶۴ (داخلی ۲) تماس بگیرند.