به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، مهرداد غلامی سولیست فلوت این اجرای ارکستر سمفونیک است. اورتور جیبسی بارون با آهنگسازی یوهان اشتراوس، قطعه برای فلوت و ارکستر با آهنگسازی حسین ناصحی و سمفونی شماره ٨ آنتونن دورژاک در سل ماژور، اپوس ٨٨ سه قطعه‌ای است که ارکستر سمفونیک خواهد نواخت.

حامد گارسچی، متولد تهران و دانش‌آموخته رهبری ارکستر در دانشگاه موسیقی شهر کلن آلمان، تحصیلاتش را زیر نظر استادانی چون میشائیل لوییک، نیکلاس پاسکه، آلکساندر رومپف، فیلیپ آنتره مان و کورت مازور ادامه داد. وی در دوران تحصیل با ارکسترهای متعدد در آلمان، مجارستان و بلغارستان همکاری کرده است.

نامزدی دریافت جایزه مسابقه رهبری ارکستر آلمان در سال 2017 و کسب مقام پنجم در مسابقه رهبری ارکستر آنتال دوراتی در مجارستان، رهبری ارکستر جوانان وتسالار، رهبری ارکستر در رویدادهای Music festival Klassike Dage Danmark و Acht Brücken Musik Festival Köln دیگر سوابق گارسچی هستند. وی همچنین در اپراهای راینگلد، خفاش، کارمن، فلوت سحرآمیز و اپرای کوبورگ در ایالت بایرن به عنوان اکومپانیمان و رهبر همکاری کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت کنسرت ارکستر سمفونیک تهران را از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.