به گزارش هنرآنلاین، جمعه ۳ تیرماه در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه گروهی حجم و نقاشی «هندسه‌نگار» با گردآوری نازلی درگاهی با ۴۹ اثر از ۲۰ هنرمند به معرض نمایش درخواهد آمد.

در این نمایشگاه شاهد آثاری هستیم که هنرمندان تلاش کرده‌اند با رجوع به عناصر شرقی، دغدغه‌مندی‌های اجتماعی خویش را به عنوان مسایلی انسانی در قالبی آشنا برای مخاطب عرضه کنند، مفاهیمی مستقل از شعر و ادبیات و مغایر با برخورد تزیینی که بن مایه هنر شرقی است.

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: مینا اسکویی، اسماعیل انوری، مریم باوکی، شهرزاد بیاتی، لیلا پورخانی، ماری جعفری، هاله حاج قاسمعلی، زهره حاجی زاهدی، مریم حیدری، یاسمن رسولی، وجیهه رحیمی، ناهید سرشکی، ترحم سلمانی، مرجان سلمانی، محمد شمس، شیما قورچیان، ندا عسگری، هیوا عسگری، سمیه علی آبادی و سودابه نجفی.

همزمان با اختتامیه نمایشگاه فوق در روز پنج شنبه ۹ تیرماه ساعت ۱۸، آثار هنرمندان حاضر در این رویداد توسط کیوان عسگری مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت و همه دوستداران می‌توانند در این جلسه تحلیلی شرکت نمایند.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روز‌های عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند، لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا ۹ تیرماه ادامه خواهد داشت.