علی زندوکیلی، خواننده مشترک گروه موسیقی ندای هاتف و خموش در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین ؛ با اشاره به کنسرت مشترک این دو گروه که برای اولین بار در شیراز برگزار می شود، اظهار کرد: آشنایی گروه ندای هاتف از تهران و خموش از شیراز از سال گذشته بود که این ارتباط سبب همکاری بیشتر آنان با یکدیگر شد.

وی هدف از این کنسرت مشترک را به نمایش گذاشتن هنر جوانان عنوان و خاطر نشان کرد: اعضای گروه موسیقی خموش استان فارس، جوانان موفق استان هستند که با همکاری یک گروه از پایتخت به طور حتم بیشتر دیده می شوند.

زندوکیلی با تقدیر از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت دادن مجوز به اجرای مشترک این دو گروه در شیراز، ادامه داد: با توجه به اینکه دو روز قبل از اجرای کنسرت مجوز به ما داده شد، بهتر بود که مسئولین سخت گیری های کمتری می کردند تا برای کنسرت مشترک گروه خموش و ندای هاتف فرصت تبلیغات بیشتری داشتیم.

وی با بیان اینکه مسئولین باید از هنرمندان موسیقی حمایت بیشتری داشته باشند، افزود: موسیقی ایرانی باید رسالت و فرهنگ ایرانی اسلامی را به جهانیان منعکس کند. خواننده مشترک گروه موسیقی ندای هاتف و خموش با اشاره به استعدادهای جوانان کشورمان در زمینه موسیقی اظهار داشت: با توجه به نفوذ موسیقی بر افکار جوانان همه باید دست به دست هم دهند تا با خلق آثاری فاخر بتوانیم وظیفه خود را در موسیقی ادا کنیم.

وی با اشاره به کنسرت مشترک این دو گروه که برای اولین بار در شیراز برگزار می شود، گفت: گروه موسیقی هاتف و خموش در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در تالار هنر مجمع فرهنگی هنری شیراز اجرایی مشترک دارند. انتهای پیام/62