به گزارش هنرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، نمایشگاه گروهی آثار طراحی و نقاشی گروه "ژوان" در نگارخانه تالار وحدت مهاباد افتتاح شد.

قادر مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ٨ نمایشگاه هنرهای تجسمی در این شهرستان برگزار شده و این نمایشگاه نهمین نمایشگاه در این عرصه است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مهاباد برگزار می شود.

وی اضافه کرد:در این نمایشگاه  چهل اثر از آثار حامد دانشور و پنج نفر از هنرجویانش به نمایش در آمده است، شایان ذکر است؛ عواید ناشی از برگزاری نمایشگاه و فروش تابلوها قرار است صرف امور خیریه شود.

مرادی با اشاره به این نکته که این نمایشگاه هشتمین نمایشگاهی است که در زمینه نقاشی و طراحی امسال در مهاباد برگزار می شود، افزود : امید واریم مردم همچون دیگر نمایشگاه هایی که در گذشته در این شهرستان برگزار شده است از این نمایشگاه نیز استقبال  خوبی به عمل آورند.

وی همچنین در مورد معضل کمبود فضا جهت برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری، اظهار داشت :که به شدت پیگیر احداث فرهنگسرایی در خور شان مردم مهاباد وهنرمندان این شهر هستیم که زمین مربوطه نیز تعیین شده و طی جلساتی که با رئیس برنامه و بودجه استان داشته ایم به زودی شاهد شروع به کار این پروژه خواهیم بود.

حامد دانشور سرپرست گروه "ژوان" اظهار کرد: این نمایشگاه در دو سبک رئالیستی و امپرسیونیستی و با تکنیک های رنگ روغن، سیاه قلم، زغال و کنته به مدت سه روز از ١٢ تا ١٤ مهر در نوبت عصر از ساعت ١٦ تا٢١ شب در حال برگزاری است.