گروه فرهنگی خبرگزاری هنر ایران: نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم به وجود برخی چالش‌ها در حوزه تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: اگر ساز و کارها در قانون پیش‌بینی شود، می‌توان موازی‌کاری‌ها را به حداقل رساند و نتیجه بهتری را حاصل کرد.

کامران غضنفری، نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با هنر آنلاین، از بازدید از نمایشگاه دائمی ساترا خبر داد و گفت: چندی پیش به همراه سید مرتضی محمودی و ابوالفضل ظهره‌وند دیگر نمایندگان مردم تهران با حضور در نمایشگاه دائمی ساترا و سازمان در جریان خدمات و فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتیم.

وی تاکید کرد: در کمیسیون فرهنگی مجلس و به همراه نمایندگانی که در این کمیسیون فعالیت خواهند داشت، قطعا تعامل متقابلی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و نهادهای فرهنگی دیگر خواهیم داشت.

غضنفری با اشاره به حضور ۴۴۹ رسانه دارای مجوز در حوزه صوت و تصویر که از سوی ساترا اعلام شده است، عنوان کرد: تمرکز بر حمایت از تولید محتوای مناسب و همچنین توجه به فرهنگ‌سازی یک ضرورت است، اما در این بازدید عمومی و کوتاه نمی‌توان در این خصوص و عملکردها اظهار نظر کرد و آن را باید بر عهده متخصصان گذاشت.

این نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر وجود برخی چالش‌ها در حوزه تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی، اظهار کرد: دلیل برخی از این موارد خلاء‌های قانونی است که باید این خلاءها رفع شود؛ از این رو اگر ساز و کارها در قانون پیش‌بینی شود، می‌توان موازی‌کاری‌ها را به حداقل رساند و نتیجه بهتری را حاصل کرد. این بحث باید به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع داده و بررسی شود.