به گزارش هنرآنلاین،نمایش پس از که قرار بود روز جمعه 28 اردیبهشت ماه به کار خود در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر پایان دهد برای اجرای محدود در هفته ی دیگر تمدید شد.

این نمایش که عنوان نمایش برتر جشنواره مجموعه تئاترشهر را با کسب 6 جایزه اول بخش های اصلی جشنواره در پرونده دارد یکی از موفق ترین نمایش های روی صحنه مجموعه تئاتر شهر در سال جاری به شمار می رود.

تهیه کنندگی این نمایش را امیر موسی کاظمی بر عهده دارد و هنرمندانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «پس از»که به تاثیر آسیب های اجتماعی و تربیتی بر روان انسان می پردازد، طی 31 اجرا بالغ بر ۲۷۰۰ تماشاگر داشته و مورد ستایش متخصصان روانشناسی و اساتید و هنرمندان تئاتر قرار گرفته است.

نگاه علمی مرتضی کوهی به مقوله روان، شیزوفرنی و نقش درمانی هنر بر آسیب های روحی از نمایش "پس از" اثری تفکر برانگیز و دغدغه مند ساخته است.

فروش روزهای آینده این نمایش در سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/s/pasaz2  و سایت گیشه تئاتر به نشانی http://gishehtheater.ir/theater/after  فعال شده و علاقه مندان می توانند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.