به گزارش هنرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان روز قدس در چهار راه ولیعصر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افکار عمومی در جهان ملتهب و هر کدام به نوعی نگران این بحث هستند.

وی افزود: امروز با اتفاقی که افتاده و شهدای عزیزی که در حال تشییع هستند همگی باعث شده که یک ابراز انزجار ملی و درکنار آن یک وحدت و انسجام ملی شکل بگیرد.

اسماعیلی گفت: شاهد هستید که مردم با همه سلایق سیاسی و گروهی و همه تفاوت‌های متعارفی که در یک کشور آزاد و پیشرفته و مستقل مانند ما وجود دارد، پای آرمان بزرگ حمایت از مظلوم و فلسطین به میدان آمده اند و این در آغاز سال یک حرکت نویدبخش برای انسجام بیشتر در داخل کشور نیز است و امید ایجاد می‌کند و اشتیاق عمومی برای مشارکت تاثیرگذار در پیشبرد اهداف میدانی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی فراهم می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که در خصوص عملکرد رسانه‌ای کشور در خصوص غزه نیز گفت: برای نخستین بار است که این گونه رژیم صهیونیستی را در فضای رسانه‌ای شکست‌خورده می‌بینیم. امروز فضای رسانه‌ای در دنیا براثر روشنگری خبرنگاران و رسانه‌های مستقل، مقاومت و رسانه‌های عزیز کشورمان کاملا به نفع جریان مقاومت و غزه تمایل پیدا کرده و خود را در اجتماعات چند صد هزار نفری در فضاهای فرهنگی و هنری و ورزشی دارد نشان می‌دهد. جای تقدیر از همکاران رسانه‌ای خودمان در داخل کشور هم دارد که واقعا در این مدت با هم و در کنار هم برای موضوع غزه در میدان بودند.

وزیر فرهنگ تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز نویدبخش اضمحلال رژیم صهیونیسی در آینده‌ای نزدیک خواهد بود. پیام این راهپیمایی روشن است. خواب صهیونیست‌ها و حامیان‌شان آشفته‌تر از قبل خواهد شد. امیدوارم مسلمانان به زودی نماز را در مسجد الاقصی عزیز اقامه کنند.