به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنر ایران، «سیطره» آخرین اثر کیانوش گلزار راغب که اردیبهشت‌ماه سال گذشته از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار شده بود، در آستانه نمایشگاه کتاب تهران به چاپ سوم رسید.

«سیطره» خاطرات هفت سال نفوذ «نادر کیانی» از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسئول پذیرش این سازمان رشد می‌کند.

او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.گفتنی است، آیین رونمایی این کتاب با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات و خانواده قربانیان ترور گروهک‌ها و تعداد کثیری از چهره‌های فرهنگی، شهریورماه سال گذشته در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.چاپ سوم کتاب «سیطره» در 283 صفحه و با شمارگان 1250 نسخه در بازار کتاب موجود است.

کیانوش گلزار راغب نویسنده سیطره در مرایم رونمایی این کتاب گفته بود: «اگر لطف و همراهی عزیزان در حوزه هنری نبود شاید امروز سیطره را نداشتیم. اینکه امروز ما سیطره را داریم، از خوشبختی ما است. من یک هفته در یک روستا اسیر کومله بودم و برادرم هم به دست همین گروهک‌ها به‌شهادت رسید و بسیار دیگری به‌شهادت رسیدند و هنوز جنازه‌ها پیدا نشده است.»